عشق مامان و بابا

خبر خوش مثبت شدن بی بی چک

1391/6/19 12:58
نویسنده : المیرا
3,649 بازدید
اشتراک گذاری

روز 19 شهریور 91 ظهر اومدم خونه تا برای تولد لیدا جووون حاضر بشم و برم.البته  قبل از رفتن به خونه بدون اینکه به محمد جوووونم چیزی بگم رفتم و چندتا بی بی چک خریدم. و به محض اینکه رسیدم خونه استفاده کردم و نمیدونم چرا از چند روز قبل همش حسم بهم میگفت که اون تو یه خبرایی هست و تو مامان شدی. بی بی رو گذاشتم و همش میگفتم میدونم که مثبتی میدونم که مثبتی و بله بعد چند دقیقه دیدم که خط خیلی خیلی کمرنگ افتاد. اول کمی شک کردم ولی نه دیگه باور داشتم و کلی از خوشحالی گریه کردم و شکر خدا گفتم البته هر چی آرایش هم کرده بودم برای تولد خراب شد و مجبور شدم دوباره آرایش کنم.

 

بله و این شد که شما بعد از 4 ماه یعنی شهریور ماه اومدی تو دل مامان و نمیدونی چه حالی کردی مارو.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله مریم
15 مهر 91 9:03
البته علاوه بر مامان و بابا خاله هاشم کلی ذوق اومدنشو کردن.قربونش برم.بوووووووووووووس


خاله جووون دستت دارم.بووووووووووووووووس







مامان ستاره
16 مهر 91 12:26
نی نی کوچولو خیلی خوش اومدی به این دنیا
مامانی خیلی دوست داشت تو بیای تو دلش
منم خیلی خوشحال شدم امیدوارم پاینده و سلامت باشی


مرسی خاله جووووووون.ایشالا خیلی خیلی زود نی نیه شما هم بیاد تو دلت و ما رو کلی خوشحال کنی


خاله سارا مامان مهرتاش
19 مهر 91 9:34
المیرا جونم تبریک میگم عزیزم
ایشالا این 9 ماه برات به سلامتی و شادی بگذره و کوچولوی خوشگلت رو بغل بگیری

بیبی قشنگمون خوش اومدی می دونی چقدر منتظرت بودیم عزیزم ...
مرسی از اینکه داری میای پیش مامان و بابا
ایشالا از دنیای ما خوشت باید و روزای خوبی در کنار خانواده مهربونت داشته باشی


ممنونم ممنونم سارا جوووووووووونم.
خدا مهرتاش رو براتون حفظ کنه عزیزم.

مرسی خاله جوووونم حتما خوب خواهد بود چون قراره من دنیا رو همونطور که مامان و بابام میبینن ببینم.از روی دوستم مهرتاش میبوسم به امید دیرارتون خاله جووون و مهرتاش جووون.
لیلا
29 مهر 91 22:40
وااااااااااای خدایا شکررررت اینم وبلاگ المیرا . الهی که نینیت 100 ساله بشه عزییییز خاله

مبارکههههههههه مبارکهههههههه هم نینی گلمون هم خونه جدید . آرزو دارم اینجا پر از خبرای خوب و خوش و رنگی بشه . الهی آمین


واییییی لیلا جوووونم بوووس به تو عزیزم.ممنونم خاله جوووون
ایشالا به زودی نی نیه خودت بیاد تو دلت و 120 ساله بشه.
ولی خونه جدید نداریم؟نخریدیم هنوز!!!!

ممنونم بهترینم
لیلا
1 آبان 91 20:12
انشالله خونه هم میخرید . من منظورم وبلاگت بود که از این به بعد خونه مجازی تو و نینیت میشه . امیدوارم همیشه پر از خنده باشه هوراااااااااااااااااااااااااااا



ممنونم لیلا جوووونم بوووووووسی.ایشالا تو هم همیشه دلشاد و خندان باشی عزیزم